Dum ide

Den där stunden på dagen när yngsta systern tror att hon kan tjura och köra på så långsamt hon vill när man ber henne gå ut med hundarna utan att någon blir förbannad, när andra lillasystern tror att det hjälper att skräna åt henne att folk kommer hota henne så kommer hon inse att det är bäst att bättra sig, och pappa tror att hot om sälja hennes gecko kommer få henne att röra på sig snabbare fast alla vet att det egentligen är ett tomt hot.

Är det bara jag som inte tycker att det är någon ide att sätta sig på tvären när föräldrarna ber en göra något, att det inte är någon ide att försöka förklara hur idiotiskt det är att sätta sig på tvären (speciellt när den som förklarar egentligen är precis likadan) och att det inte är någon ide att hota om man inte tänker genomföra hotet i slutet?

Är det verkligen bara jag?

Comments
Postat av: Sofia

Är det nästa onsdag du flyttar?

Svar: Japp, nu på onsdag. Eller, vi åker på onsdag kväll, så vi är ju framme först på torsdag eftersom vi bilar, men eftersom jag åker på onsdag så räknar jag det som dagen jag flyttar :P
The PopcornMaster

2012-08-16 @ 21:11:04

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0