Hayden and Cullen

Igår fick jag helt underbara nyheter då Greg Ellis lade upp en bild på sig själv där han skrev att han sysslar med en "Cullen VO session".
 
För de som inte riktigt håller koll på vem Greg Ellis är, eller vad en "Cullen VO session" skulle innebära, så kan jag glatt meddela att detta innebär att min favoritkaraktär i båda Dragon Age-spelen, Cullen, kommer att återvända i Dragon Age 3! OH HAPPY DAY! (Denna slutsats drar jag ifrån att BioWare just nu håller på med skapandet av Dragon Age 3 och att Greg Ellis spelar in repliker åt Cullen.)
 
För att fira detta så ritade jag lite fanart av Cullen och min egna karaktär som jag parat ihop honom med i min fanfic 'Mages and Templars'.
 
 

Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0