Bedömd Godkänd

Jag fick ett brev från umeå Universitet att jag har blivit bedömd godkänd för mina arbetsprover. Vilket är väldigt skönt, för jag var rädd att jag inte fått iväg dem i tid eftersom jag skickade dem en söndag (även om söndagen var sista datumet för inskickning).

Nu gäller det bara att hoppas att betygen räcker till, om jag inte skulle komma in i Göteborg.

Det som var lite lustigt var att det längst ner i brevet stod att de bedömda arbetsproverna och deras godkända betyg gällde fram till 2014. Betyder det att förra årets arbetsprover gäller till 2013 vill jag ju nästan sjukta mig själv. Men jag vet ju inte det, för det brevet öppnades av mor och far förra året, för att de inte hade tid och vänta på att jag skulle komma hem från Stockholm och Falun och alla ställen jag var till.


Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0