Firenze - The fiercest city there is!

Jag har alltså bokat in mig tre dagar i Florens efter att Josefine har åkt hem. Helt ensam ska jag vara där och klara mig. Åka tåg helt själv (tack och lov att jag inte ska byta!) utanför Sverige. Hitta i Florens helt själv. Hitta från tågstationen till hotellet helt själv (tack och lov för taxi? Fast hotellet ska tydligen ligga fem minuter bort efter en rak sträcka, väldigt enkelt att hitta tydligen). Sen flyga hem helt själv också. Efter att ha tagit tåget tillbaka från Florens till Rom då, för det var ju svinadyrt att flyga från Florens hem.

...

Mina 15 000 SEK försvann ganska snabbt. Fast faktiskt så har allting inte försvunnit. Jag har kvar 3 000, och det är bara för att jag betalade Josefines del på flygresan ner, och sen hennes del av hotellkostnaden. Som jag kom på nu att jag inte alls betalat än... Hm... Eller har jag det? Får kolla historiken på kontot. Nåväl, det är ändå ca 3 200 SEK som ska in på mitt konto. Sen får jag ju skattepengar tillbaka väldigt lagomt. Och födelsedagspengar från mor och far, plus de pengar som jag lånade ut.

Om någon mot förmåoden skulle vara väldigt intresserad av att se hur hotellet jag bor på i Florens så får ni klicka in er på länken här: sv.hotels.com/ho240804/hotel-leonardo-da-vinci-florence-italien/

Annars får ni se lite fina google-hittade bilder av Firenze här nedan:




Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0