Göteborgs boende

Jag har mejlat en tjej om att bli inneboende hos henne i Göteborg om jag kommer in (och nu inte skulle få tag på ett eget ställe).

...

Hon verkar hur cool som helst. Blivande bild/slöjdlärare och tatuerare. Har en hund (som jag lovar att jag skulle bli helt kär i om jag fick flytta in). Jag skulle kunna dra på hur länge som helst. Har bara sett en ritning av lägenheten, så jag vet inte ens hur rummet ser ut, men jag vill ändå bo där. För hon verkar så cool.

Nu vet jag ju att ni mina kära tre läsare och polare blir besvikna, för då kan ni ju inte komma och sova hos mig allihopa (antar jag, för jag skulle inte vilja att min inneboende bara drog hem tre polare i vår gemensamma lägenhet), men jag gissar ju på att om jag nu skulle flytta in dit så skulle jag väl inte bo där i fem år heller. Sen flyttar jag ju faktiskt inte heller till Göteborg för att ni ska få hälsa på mig där ;P

Comments
Postat av: Gaymasen

Haha men härligt! Hoppas du kommer in och får bo där då. Vi letar boende för fullt fortfarande, börjar närma sig, hehe. :)

Och ja men precis just det. Många tyckte det var krångligt att kommentera och läsa och massa annat för det störde liksom inläggen och då försvinner ju känslan man (jag) vill förmedla. :)

2012-06-18 @ 11:04:24
URL: http://gaymasen.se

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0