Kläder

Idag kom mina Chicy.se kläder. Och kjolen som var längre bak än fram hade sjukt konstig passform. Eller så är jag inte smal nog för att ha den utan att det ser konstigt ut. Den långa skjortan var däremot skitsnygg. Men jäklar i mig vad den var tight kring axlarna för att vara en onesize. Jag kunde visserligen röra på mig bäst jag ville, men det kändes som att den skulle spricka närsomhelst och jag vill ju inte betala 400 spänn (plus) för att ha en skjorta som spricker efter två användningar. Så jag behåller bara den korta kjolen. Vilket var lite trist. Tror inte jag satsar på att beställa kläder därifrån igen.

Annars då? Jag har rensat garderoben idag. Den ser dock inte tommare ut, vilket är underligt, för jag fick ändå ihop en hel stor flyttkartong som ska till Röda Korset. Men nu får jag i alla fall plats med alla mina kläder. Hoppas jag. Måste vänta tills allt torkat kanske...

Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0