Loki Laufeyson

Jag hade en dröm om att Loki (alltså... i mitt huvud skiftar det mellan att vara Loki och Loke, men jag skriver alltid Loki) var hemligt kär i mig. Och han hade ett sjukt kontsigt sätt att visa det på också. Men det är okej, för han gjorde sitt söta ansikte.

Så varning för detaljerade kärleksdrömmar om Loki (läs: Loke). INTE SÅNA DRÖMMAR!

Jag drömde alltså att jag var med i S.H.I.E.L.D. (japp, så cool är jag)(det är en hemlig grupp som typ skapade Avengers). Eller så var jag också en superhjälte-ish. Inte riktigt, men typ. Eller nej, jag var en vanlig människa vet jag. Fast lite extra cool typ. Och vi hade fångat Loki igen (han gillar att fångas den där Loki). Och jag följde efter honom för att se till att han inte försökte fly (eh... säger vi X'3) och han var arg för att vi Midgardians är dumma och kämpar emot när han vill styra över oss. Fast egentligen ville han bara spränga Jorden. Men jag ville inte det, för jag tycker att Jorden är en fin plats med fina människor och då blev han arg på mig för han tycker jag är en bra och cool människa (en av de få), men det där med att människor är fina är ju bara dumt i huvudet.

Sen så gick han iväg och jag stod kvar för att ge honom lite andrum, men då lyckades han lura någon vakt när han använde sin dubbelgångar-illusion. Och sen lyckades han nästa smita, men då kom jag ikapp honom och sen så fångade han mig tydligen, men visste inte vad han skulle göra av mig, så jag lyckades övertala honom att kasta upp mig i taket (jag vet, jag fattar inte heller) och då gjorde han det och jag ramlade såklart ner på golvet med en massa näsblod och sen jagade alla andra S.H.I.E.L.D.'are honom runt tills jag lyckades fälla honom där jag låg skadad på golvet. Sen hamnade jag på sjukhus och han lyckades tydligen fly i alla fall för han kom och hälsade på mig.

Sen ringde väckarklockan. :(


Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0