Ny frisyr

Hemskt sugen på att göra sidecut igen. Men också klippa kort. Vilket jag nog mest troligt kommer göra. Lite sugen på undercut då, så att det blir ännu kortare i nacken. Det jag är mest orolig över är ju om jag vågar gå till en frisör här i Övertorneå när jag inte vet om de är bra och gör som jag vill ha det, eller om jag ska vänta tills jag åker till Luleå nästa gång. Problemet då är att det blir dyra busskostnader mest troligt, plus att det är dyrare i Luleå.

Så här får ni gärna säga till vad ni tycker. Kortare klipper jag, sen får ni säga vad ni tycker om en undercut och/eller sidecut och om jag ska vänta tills jag ska till Luleå eller chansa på att hitta en bra frisör här.


Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0