Ordbajseri

Idag blir mitt hår vitt. Förhoppningsvis. Tänkte alternativt göra en "ombre" med grå/silver färg också. När jag hämtat ut min beställning från Shock, that is. Som det också finns lite röd toning i också, Linda ;) Men den färgen tar jag när vi vet lite mer bestämt att vi hinner träffas, så att ni får se den live liksom.
 
Men jag lovar att lägga upp en bild när jag har hunnit tona klart. Kan ta ett tag dock, lovade att slinga Wilmas hår lila, och dipdye'a Matildas hår med Rubine (eller som vi alla känner till det: Rosa).
 
Måste också gå förbi banken och fråga varför i helvete de skickade mig ett nytt bankkort när mitt nuvarande inte ska sluta funka förrän om ett år. Ett Maestro också, trots att jag har Visa. :/ Igår var en jobbig dag för mig.
 
Mamma var snäll nog att gå med på att låna ut 2000-3000 SEK utöver de pengar jag skulle få av dem i födelsedagspresent till min Italien-resa. Skönt. Nu behöver jag inte välja mellan mat och boende när jag är i Rom.

Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0