Assassin's Creed II

Jag sitter här och bara vill boka en resa till Italien. Men se det kan jag inte, för jag har inte ett ruttet öre på mitt konto. Eller jo, det har jag, men de ska ju till telefonräkningen när den kommer.

Och då tänker jag att jag kan ju spela lite Assassin's Creed, för Ezio är ju italienare och där får jag ju springa runt i hela norra Italien i alla fall.

Men det kan jag ju inte heller. För min tvåa har gått sönder så jag kan bara spela halva spelet innan det hänger sig. Brotherhood har jag ju lånat ut till Jonnis. Och Revelations är de ju inte alls i Italien, utan i Konstantinopel (aka. Jerusalem).

Och jag som inte ens har råd att beställa hem en ny kopia av AC2 för ynka 150 SEK.

...

Darn it! >.<

Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0