Blekning in progress

Nu är blekningen in progress. Kollar samtidigt på reprisen av Project Runway som jag har sett minst fem gånger nu. Men det är å andra sidan ett av mina favoritavsnitt, det där coutureklänning avsnittet i säsong tre. :3

Jag hoppas mest på att min blondering blir som jag vill, men jag kanske har för mörkt hår. Och då måste jag ju bleka igen.

Helst inte säger jag.

Sen är jag av någon anledning sugen på att bleka mina ögonbryn, men det vågar jag inte. Det skulle se så konstigt ut, och jag har så väldigt kort lugg nu att jag inte ens kan försöka dölja det om det är fult som fan.

Kom ihåg den här bilden som jag fint ritade i Paint för drygt 4,5 år sen. Är jag synsk or what?!


Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0