Blekning

Jag funderar på om jag kanske ska ta och bleka håret till nästa gång jag ska duscha... Ja, det låter väl kanske lite udda, men det ryktas ju att det fungerar bättre när man har lite smutsigt hår och jag duschade ju bara igår.

Funderar på om jag kanske ska vara lite blond innan jag satsar på rött. Och rött på riktigt den här gången. Första gången blev det ju rosa, och nu senast så blev det mer brunt än rött.

Kanske passar på att göra lite lila dipdye också. Kanske lite rosa med, så jag använder upp färgen jag har kvar. Lite ljusare och roligare inför sommaren?

Eller ska jag spara blekmedlet till jag har råd att köpa den röda färgen kanske? Och köra på rött direkt? Vad tycker ni?

Sen får ni gärna hjälpa till att välja färg också. Jag är ju lite mer inne på de ljusare röda färgerna.


Comments
Postat av: Jonna

Vermillion är ju alltid nice :)

2012-05-27 @ 21:50:21
Postat av: Gaymasen

Haha ojoj många frågor och tankar. Spännande. Men heltrött vore skitsnyggt! :)

2012-05-28 @ 11:50:03
URL: http://gaymasen.se

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0