Dumma mig.

Här sitter jag och plågar mig själv med ritandet, dag ut och dag in. För att bli klar med alla bilderna tills den 15:e. Helst innan också, för att jag gillar inte att stressa. Idag kom jag dessutom på att jag inte ville använda akvarellpennor som jag först hade tänkt, så nu blir det till att bläcka om fem bilder så jag har rätt papper för ProMarkers, så jag slipper missöden med flytande bläck och måste göra om en bild.

Och jag har en vecka på mig innan allt ska vara klart. Eller ja, i skrivandets stund så ska jag skicka iväg det om senast en vecka. Och jag har åtta bilder kvar att göra. Granted, fem av bilderna ska jag bara bläcka om och sen färglägga, och jag TROR att jag borde bli klar med det till helgen, senast till söndag i alla fall. Det är väl inte så overkliga tankar? Det är en bild om dagen, och nog fan kan jag göra klart två om dagen också.

Sen är de där tre sista en annan historia. Jag har ideer till dem, men det är ju en sak att ha en idé, och en helt annat att faktiskt få ut den på papper. Och jag börjar känna mig rätt så stressad. Och istället för att rita klart bilderna sitter jag och bloggar om det istället.

Dumma mig.


Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0