Fem timmar senare...

Jag hade tänkt göra klart två bilder idag, så att jag blev klar med den här jäkla serien på typ fredag. Där tänkte jag fel. Det tog ju fem timmar att färglägga den! Nu gör mina axlar ont som fan och klockan är snart två.

Klockan tio tänkte jag "Åh, om jag går och lägger mig om fyra timmar, så borde jag hinna göra klart två bilder. Icke sa Nicke. Visserligen var det Thanes rustning/klädnad som tog mest tid, men nästa bild är inte speciellt mycket lättare att färglägga än så. Får kliva upp lite tidigare än klockan ett.

Jag förstår inte att jag är så trött hela tiden heller. Jag går och lägger mig vid två-tre på natten, och sen sover jag tio-elva timmar. Klarar inte av att stiga upp innan dess när väckarklockan ringer.

Men imorgon! Då FAN ska jag tvinga upp mig klockan tio i alla fall. För nu vill jag ha klart den här serien. Så jag slipper stressa ihjäl mig på de tre sista bilderna som Göteborgs Universitet vill ha förutom den här serien. Fulla av krav är de där nere i södra Sverige.


Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0