Galaxy clothing

Jag har blivit förälskad i rymd-tema på kläder. Stjärnor, galaxer, nebulosor... å så underbart. Så jag kunde inte låta bli att beställa hem dessa tre plagg från Chicy.se när jag upptäckte att de ju visst var ett svenskt företag, så ingen tull på det (Woho!) och jag sitter med drygt 15 500 SEK på kontot. Men eftersom det inte är alltför billigt på Chicy, och jag redan beställt ett paket från H&M, så får resten av pengarna vila på kontot. I alla fall till sidan jag beställer ProMarkers ifrån fyller på sitt laget, för jag skulle behöva lite svart och grått till min samling, då de tog slut när jag jobbade på mina arbetsprover.

Och tills jag och Josefine bokar Italien, förståss.

Men det är skoj att veta att jag inte behöver jobba under sommaren för att ha råd att göra någonting. Kanske drar på en sista minuten charter ensam någonstans också, om det inte blir någon husbilssemester till fjällen i sommar.


Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0