Outfit

Beställde hem lite kläder från H&M. Bland annat jeansen som syns här på bilden, samt en ryggsäck som liknar den på bilden, fast i mullvadsbrunt. Blev även ett par bas tees, ett blått linne och en svart-grå hoodie från herrarnas rea. Ville egentligen bara ha en helgrå hoodie, men då denna var drygt 100 SEK billigare och fortfarande rätt snygg, så blev det den istället. Tyvärr kan man tydligen inte lägga in rea-prylar på Polyvore. :/

Fast jag har inga pengar just nu, så jag fick ta och stoppa en pryl med lång leveranstid så att hela paketet kunde komma i slutet på nästa månad, när skattepengarna borde kommit tillbaka. Just nu får jag försöka hålla mig med de få hundringarna jag har kvar, men de ska räcka till nästa månads telefonräkning också, ifall den ska betalas innan skattepengarna hinner komma.

Galaxy

Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0