Ritande och spånande

Sitter här och ritar på nionde och näst sista bilden till den där jäkla serien som Göteborgs Universitet vill ha, samtidigt som jag spånar på idéer till de tre sista bilderna som ska ha ett rött tema. Tänker bara blod hela tiden, och jag vill gärna hålla mig ifrån den morbida biten ifall att de skulle tänka "Shit! Vilket psykfall! Henne vill vi INTE ha hit!".

Och då tänker jag bara rött hår, röd klänning, röda läppar... Och då känns det som att det blir mode av det hela. Fast jag har ju visserligen planerat att göra en bild med en kvinna med rött hår. Och jag är grymt sugen på att göra en kvinna i en röd galax-klänning (eller ja, nebulosa tänker jag ju egentligen på) a la min topp i DETTA inlägg. Fast röd då (duh). Frågan är bara hur jag skulle få till en galax med ProMarkers...

Vi får se hur det blir. Ni alla 4-11 läsare får GÄRNA komma med tips som jag tyvärr inte kan ge er cred för när jag skickar in bilderna, men ni får självklart ett tack av mig! :'3


Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0