PANIK.

Jag håller på få panik. Jag klarar av alla examinerande uppgifter, utom alla kursers sluttentor. Och nu missade jag tydligen omtentan till den ena kursen, och jag vet inte om det blir fler. PANIK! Och den andra kursen måste jag också göra omtenta på, i december. På min födelsedag också. Jätteskoj.
 
Sen är nästa kurs bara två veckor. Det känns helt sjukt. Ska vi hinna lära oss något på två veckor som faktiskt är vettigt och sen veta hur vi ska skriva en bra tenta på det?
 
Värst av allt är ju att jag tror jag fattat något, men sen så klarar jag ändå inte tentorna. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!?
 
Jag får panik och börjar tänka att jag får ta och köra på plan B helt enkelt. Sen kommer jag på att jag inte har någon plan B. Hur gör jag då? Alltså... Ska jag vandra runt till en massa tatueringsstudios och fråga om de tar an lärlingar? Och får man betalt för att vara lärling eller måste jag ha en jobb till? Ska jag satsa på att skriva en bunt böcker i sommar och hoppas på att något förlag tycker jag är asbra och vill ge mig en massa pengar så jag kan skriva fler böcker?
 
Jag får panik!

Comments
Postat av: Sofia

Det kommer nog att lösa sig! Det kan ta lite tid i att komma in i tentaskrivandet, det är ju rätt annorlunda från gymnasiet! Min brorsa och jag är precis likadana, allt sitter innan man ska skriva tentan och sen när man får pappret framför sig är det som att någon kört en lövblås genom hjärnan på en. Enda skillnaden är att jag hittills fallit på rätt sida strecket ändå.

Men som sagt, Gustav har samma problem och han är snart färdig med sin utbildning! Han har typ två tentor kvar som släpar och dom är från första året båda två. Du kommer komma in i det till slut :)

Svar: Jag är bara orolig över att jag inte kommer få några pengar i januari för att jag inte lyckats få ihop några poäng att skicka till CSN, för att bara första kursen står med på studentportalen av någon anledning, och där står det inte att jag klarade hemtentan eller något. :/
The PopcornMaster

2012-11-18 @ 11:31:35
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Postat av: Sofia

Sen får man 5 försök på alla tentor också btw så du har tid på dig!

Svar: Fem?! Alla andra har sagt sju! D:
The PopcornMaster

2012-11-21 @ 17:47:24
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0