Tentaplugg?

Känner att det skulle vara bra för morgondagen om jag i alla fall läste klart kapitel 21 i Stora Blå Bibeln (som egentligen heter Lärande, Skola, Bildning men som inte en endaste en kallar den), men jag bara orkar inte. Eller jo, men jag är ju ganska bra på att skjuta på saker i alla fall.
 
Så frågan är om jag ska ta och duscha och sen läsa klart, eller om jag ska duscha och spela lite Mass Effect istället. Det skulle vara ganska skönt nu att veta hur det gick på min hemtenta så vet jag hur förberedd jag måste vara för att klara mig, men neeeej, den har ju inte blivit rättad än. Och GUL är ju inte mycket till hjälp heller när jag ska ta reda på vilken av de sju olika salarna jag ska vara i imorgon.
 
Får man vara skoltrött efter en månad? Bara lite? Usch.

Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0