Vinterskor

Det regnar ju som fan här nu i Göteborg. Hela tiden. Eller ja... nu är det faktiskt lite sol. Och inte helt molntäckt himmel. Men igår öste det ner som att man stod i duschen. Och jag har bara ett par boots med trasig sula och två par Converse att ha på mig. Så jag måste köpa ett par skor.
 
Alternativ ett är att införskaffa mig ett par stövlar att ha tills det blir vinter på riktigt.
 
Alternativ två är att köpa ett par bra vattentäta vinterkängor på en gång.
 
Fram tills igår hade jag tänkt köpa ett par stövlar och vänta med vinterskorna. Det var ju tills jag hittade Dr. Martens Serena modell i tan och blev kär i dem. Problemet är ju bara att de kostar en sisådär 1600 SEK. Överallt. Och när man är student så går ju inte det bara. Inte nu i alla fall när jag åkte till Stockholm förra helgen och brände pengar där.
 
Så då måste jag hitta ett par andra skor jag kan ha. Men inga skor kommer ju vara lika snygga som Serena.

Comments
Postat av: Sofia(A-S)

Dom var riktigt snygga! Är dom gamla så sköna som alla säger nu när du har gått in dom?

Svar: Jag har fortfarande inte lyckats gå in dom ordentligt. XD Det gör ju ont i fötterna efter bara tio minuter!
The PopcornMaster

2012-10-04 @ 20:09:36

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0