Skolan har börjat! D:h

Okej. Jag erkänner. Göteborg är bättre än jag trodde det skulle vara. Dels för att alla mina klasskompisar är awesome, dels för att sf-bokhandeln har en konsthandel som granne.
 
Och jag erkänner att jag nog hade ångrat om jag inte hade varit med på nollningen. Även om jag har varit hemma innan tolv på både torsdag och igår.
 
Upplägget för min utbildning känns rätt najs också. En (eller två) kurser, sen praktik, sen en kurs till och sen jul. Sen består hela vårterminen av att läsa bild. Kanske latin också, men jag har för mig att det bara var bild.
 
Och jag har tillslut connectat lite med tjejerna som läser till lärare också. Innan igår var det två tjejer som jag snackat med. Resten var killar. Kändes, eh... som vanligt. X3 Och min Mass Effect-pimpade jacka gjorde stor succé bland många (av killarna) på grillchillet igår.
 
That is all folks. Nu ska jag facebook-stalka mina klasskompisar.

Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0