Studiestöd!h

Idag har mitt studiestöd ÄNTLIGEN kommit in på min bank! Idag ska shoppas! Ja, alltså... mat och lite böcker, men jag tänkte faktiskt också köpa lite höstkläder, för de är ju mina favoritkläder. Nu jävlar i mig ska jag köpa en sån där stickad tröja som jag velat ha i flera år, stor och med tjockt garn. Och sen en mössa, kanske ett par vantar om jag hittar några. Och jag tror faktiskt att jag ska försöka hitta ett par nya jeans. Sådeså.
 
Men innan dess så har jag tre timmar med föreläsningar. Och jag måste också hinna läsa klart kapitel fem i min tjocka bibel. Ja, alltså egentligen heter den ju Lärande, Skola, Bildning men alla kallar den bibel, för den är lika stor som en. Och kapitel fem är väl en sisådär 70 sidor med text man hatar. Bara tråktext. Som ska läsas inför föreläsningen. Och sen de dära artiklarna som de lagt upp på GUL.
 
*sigh*
 
Jag tror min två års paus från skolan var bra. Skulle nog inte orka alls att göra deet jag skulle göra annars.

Comments
Postat av: Sofia(A-S)

Min kompis var utklädd till nunna på kräftskivan i fredags. Hon tänkte ta med sig Lodish som bibel men hon orkade inte släpa på den :p

2012-09-10 @ 15:14:05
Postat av: Gaymasen

Åhhhh GUUUL haha hatar den sidan så himla svårt att hitta runt där tycker jag.

Läste ditt inlägg "Göteborg" och att du börjar hitta runt och så. Härligt! hoppas du trivs lika bra här som jag, kanske stöter på varandra på stan vem vet ;)

Svar: Jag vet! Usch, jag är skitnervös över att vi ska ha en GUL-hemtenta om några veckor, tänk om jag gör något fel!?
Jag trivs då riktigt bra här faktiskt, mycket bättre än jag trodde jag skulle! Är ju småstadsmänniska in i själen, så jag var lite orolig. Men jag spanar så gott jag kan efter dig ;D
The PopcornMaster

2012-09-11 @ 19:16:37
URL: http://gaymasen.se

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0