Fuck you Kishimoto

Jag vet inte varför jag bryr mig om att läsa serier eller se på filmer eller någonting sådant längre, för det slutar ju bara med att mina favoriter dör. Alltid. Utan undantag. Hela min top 10 har nu avlidit i min första favoritmanga Naruto. Ni tror mig inte? Eller det gör ni säkert, men här kommer listan i alla fall:
 
1. Kakashi (Återupplivad)
2. Itachi (Också återupplivad, men nu död. Igen)
3. Neji
4. Pein/Yahiko
5. Minato
6. Gaara (Återupplivad)
7. Nagato (Återupplivad, men död igen)
8. Kimimaro
9. Hidan (Tekniskt sett odödlig, men han är i små bitar och ligger begravd under jord)
10. Konan
 
What did I tell you?
 
Alltså... Kishimoto. Jag förstår inte ens varför jag försöker. Kakashi kommer garanterat dö igen. Bara för att.
 
 

Comments

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0