Ordbajs: Hat-kärlek

(Jag börjar med att ursäkta ordbajsandet.)
 
Jag har just nu något slags hat-kärleksförhållande till min kropp. Det är verkligen på och av med kärleken och acceptansen varannan minut, och det är inte världens största överdrift om vi säger så.
 
I ena studen så vill jag inget hellre än att gå ner 10 kilo och bara vara stark, för att sen i andra stunden tänka 'Screw it all, min kropp är ett resultat av att jag njuter och gör vad jag vill med mitt liv och mina mat/träningsvanor'.
 
Det skulle vara superhärligt om jag kunde hålla mig till bara en av dem, så att jag i stunden när jag vill vara stark slipper vara lite arg på mig själv för att jag sabbar min framgång genom att trycka i mig en halv påse chips på en halvtimme.
 
BESTÄM DIG AMANDA FFS.

Comments
Postat av: Sofia

http://youtu.be/kMS4VJKekW8

Här är videon jag pratade om, grym!

2013-03-19 @ 12:19:09
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Write your comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0